Jeju..zaniedbałam bloga..ale jakoś postaram się
nadrobić to nie pisanie jakoś nie miałam czasu...
Ten czas pędzi jak szalony..i sprawia że
wszystko co naljepsze się kończy...
W sobote byłam w terenie na koniach było bosko..
Pędziliśmy jak szaleni...
Ale po za tym później nie było za wesoło mój wójek...;(
Byłam na. jego pogrzebia masakra ryczałam jak szalona..:(
Najbardziej było mi szkoda Wiktori rany..ale nie wracajmy do tego
trzeba zapomnieć.. ale tak po za tym to nic się nie dzieje.narazie...haha.xD
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz