...Po wigili pojechaliśmy do cioci..na chwilkę a później do domciu...*.* A no i oczywiście prezenty dostałam pizamcię omamo taka sweet.;d Mega super..haha..i kasę..^^ A tak po za tym szybko mi to jakoś zleciało dziś już wtorek..-,- Zaraz znowu do szkoły ale pochodzimy tydzień i trochę i ferrie...;d
...Hmm..zajebiście się czuję..nie myślę o niczym same pozytywy..i dobrze niech tak będzie nie było go na gg..więc nie pisałam nic ale napiszę jak tylko będzie..Ależ nudy...nie mam na nic ochoty..jakoś tak..lenistwo..omg..jutro zaś schizy z Klaudią<333 Mi u niej totalnie odwala..-,- No nie ta ja..haha..ale oj tam cud że ona też jakoś wytrzymuje..ograniczam przeklinanie..-,- Ale jest ciężko..ale już nie mogę..bo to głupie..jak.no poprostu głupie..nic tym nie ździałam...^^
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz