sobota, 29 grudnia 2012

Ołł

Siemka kochani..;* Co tam u was..? U mnie jak na razie po staremu..życie daje w kość..ale nie będę was znowu zanudzać moimi problemami..^^ Wczoraj byłam na spacerze z babcią i bratem <3 A później dzwoniła Ola..że o 16 jest gitara..więc musiałam się zbierać i iść po nią..^^ Trochę postałyśmy pod kościołem..hah..ale później przyszedł Bartek i Wiktoria i reszta ekipy..i poszliśmy do Wiktorii..Omg umiem bicie do Cichej nocy..^^ Bądzcie ze mnie dumni...luul..nic mi się nie chce..jakoś taki przymulający dzionek..a z Sylwestra może nie będą nici może Ola przyjdzie..taa..z nią sylwester będzie..no coment..xD Ona mi dom rozwali..ale ojjj taam..<33 No więc..wczoraj miałam napad furi Omg ale to nie w tym poście..-,- co mi się działo..ludzie drodzy...muszę ograniczyć wchodzenie na gg..xD No to na razie tyle ojj..krótka ta notka macie mniej do czytania..;P

czwartek, 27 grudnia 2012

Błędne koło

Siemka..jeszcze tak niedawno pisałam jak to u mnie nie jest cudownie..widocznie magia świąt prysła..zaczyna się od nowa..cholerny ból..-,- Dziś z nim pisałam..nie chciałam wchodzić na te bez sensowne tematy no ale hmm..on zaczoł..jak by on to nie chciał mnie przelecieć..Heloł..ta zabawka ma uczucia..! A najgorsze jest to że wydawało mi się że ma być dobrze a tu co od nowa..ja tak bardzo chce być szczęśliwa..i już nie cierpieć..najchętniej wykrzyczała bym to co mi tam siedzi i niech mi dadzą wszyscy święty spokój..No ale ok..trzeba wycierpieć swoje..wrr..ale ja już mam dość..cały czas mam łzy w oczach..a to wcale nie jest fajne..chce mieć kogoś blisko że by poprostu był..a nie pieprzył bez sensu na temat sexu..-,- To już naprawdę robi się męczące..ale mam nauczkę..zero kontaktu przez net..-,- Kużwa zajebiście..najlepiej będzie jak mu się oddam niech bieże co chce i spierdala..mam dość..bo to jest już poprostu chore..Zajebiście..gorzej być nie może..naprwade..A to wszystko nie tak..to że nie raz piszę o takich tam sprawach to nie znaczy że macie mnie uwarzać za dziwkę..albo gorzej..Ej Serio TO JEST CHORE!

wtorek, 25 grudnia 2012

W stronę słońca

Siemka.^^ Jak tam wigilia .? U mnie nawet spoko...fajnie było..szczególnie moje granie na gitarze..haha..omg..ale muszę się jeszcze douczyć bo nie wychodzi mi to najlepiej..ale wczoraj było Ok..
...Po wigili pojechaliśmy do cioci..na chwilkę a później do domciu...*.* A no i oczywiście prezenty dostałam pizamcię omamo taka sweet.;d Mega super..haha..i kasę..^^ A tak po za tym szybko mi to jakoś zleciało dziś już wtorek..-,- Zaraz znowu do szkoły ale pochodzimy tydzień i trochę i  ferrie...;d
...Hmm..zajebiście się czuję..nie myślę o niczym same pozytywy..i dobrze niech tak będzie nie było go na gg..więc nie pisałam nic ale napiszę jak tylko będzie..Ależ nudy...nie mam na nic ochoty..jakoś tak..lenistwo..omg..jutro zaś schizy z Klaudią<333 Mi u niej totalnie odwala..-,- No nie ta ja..haha..ale oj tam cud że ona też jakoś wytrzymuje..ograniczam przeklinanie..-,- Ale jest ciężko..ale już nie mogę..bo to głupie..jak.no poprostu głupie..nic tym nie ździałam...^^
Szczęście – Jestem wystarczająco szalona,by być szczęśliwą bez powodu!

poniedziałek, 24 grudnia 2012

faza


Omamo

Siemka.^^ No to dziś wigilia..zwarjowany dzień tyle zajęć...masakra..hah..dziś o 9.30 leciał Piorun w Tv nudziło mi się więc co innego mogłam robić..lubię tak czasem siąść i poglądać coś kompletnie bez sensu..xD
...Dziś nie wiem czemu ale jest mi tak jakoś inaczej..nie myślę o problemach tak jakby ich nie ma..;**
Oby było tak dalej..a i dziś stwierdziłam już na milion że piszę mu że mam go dość i że by dał mi spokój...ooołł..nareszcie będzie dobrze..Bądźcie ze mnie dumni..^^ A co do filmów jeszcze jeden muszę oglądnąć o 12 naszło mnie na jakieś stare filmy..haha..bajeczki..Omg..;d No trudno..nie ma nic innego to jedynie to.-.* Poczytała bym jakąś ciekawą książkę...ale nie mam żadnej...muszę jakąś opczaić...i poczytać coś..ciekawego..bo zwarjuję..Mam fazę na piosenkę z Pioruna *.* Zajebista jest Omamo.;d
...Jakie ze mnie dziecko..nie ogarnięte..oj tam trudno..przeżyjemy..ale serio teraz jest jakoś inaczej..
..wow..zmiana po jednym dniu..i to naprawdę wielka.<.lol> nudzi mi się nieco..xD Wigilia ma być u mojej babci..hmm...będziemy tylko my..bo  ciocia a z ciocią są problemy no ale cóż bywa..świat był by nijaki jak by nie było problemów.^^ Kochane problemy..Tak w sumie na razie to tyle..później się coś jeszcze dopisze..bayos

niedziela, 23 grudnia 2012

Uśmiech!

...z tego co piszę na tym blogu może cie wywnioskować że w rzeczywistości na mojej twarzy nie widnieje uśmiech..Hah..no właśnie wręcz przeciwnie..jesuuu..jestem człowiekiem cały czas uśmiechniętym po mimo tego bulu w sercu..można tak powiedzieć że uśmiech to moja maska zakrywa to co złe..^^
...Kocham się śmiać z byle powodu..w szkole uważają że jestem lekko psychiczna. no ale w końcu To jest Kamila i tego nie ogarniesz..<3 Kocham te ciągłe wygłupy na przerwach itd..Jak przyjdę do domu to jest to samo..tylko w internecie zgrywam całkowicie inną osobę...tak w rzeczywistości ci wszyscy ludzie z neta..nic o mnie nie wiedzą ale to nic..^^ Myślą że jestem niegrzeczną dziewczynką..z wiadomych powodów.
..Ale właśnie ja taka nie jestem tak naprawdę..jestem człowiekiem nad wyraz płochliwym ale nie bojącym się żyć..sialalala..moje notki mogą wam się wydawać trochę nawet bardzo drętwe..ale tak będzie na początku jak wiecie z poprzedniej notki nie jest mi łatwo..ale powali sklejam to do kupy..i będzie ok musi być ok..nie widzę innej opcji..A więc trzymajcie kciuki i dam sobie radę w tym moim nadwyraz pechowym życiu.

Milion myśli!

No siemka ! Wiecie jakie to uczucie jeśli kogoś kochasz tak mocno że aż boli a ten ktoś ma cie gdzieś i piszę z tobą tylko dlatego że nie ma co robić..a na boku zdradza z pierwszą lepszą napotkaną panną.?
..No właśnie moje życie jest tak pojebane że miałam zaszczyt to poczuć..To uczucie jest takie Jakby ktoś podszedł od tyłu i z całej siły pierdolnoł krzesłem w głowę a jak już to zrobi to jesteś martwy..to uczucie zżera od środka...Pewnie powiecie że nie warto cierpieć dla jednej osoby.która tak nas rani..no łatwo powiedzieć.! Myślicie że nie próbowałam od niego odejść...mówiłam sobie Ej,nie warto.! Ale co z tego że mówiłam jedno a robiłam drugie...To tak cholernie boli..a on nie wie że mnie rani tak bardzo..-,- Ma mnie tylko za opcję bo nie chciałam się z nim przespać.?Hmmm..to jest bez sensu..no ale cóż..Cieszcie się że macie normalne życie..a nie takie jak ja..bez sensu..wszyscy traktują mnie jak zabawkę która nie ma uczuć..a jak już się pobawią to rzucają w kont..a wtedy już się nie liczysz tak jak byś nie istniał..A najgorsze jest to że nie mogę mu powiedzieć że go Kocham! Bo mnie wyśmieje bez sensu no nie.? Jak ze mnie idiotka.! Tyle na świecie chłopaków którzy szanują dziewczyny to ja Kurwa musiałam pokochać tego..co traktuje nas już nie mówię o sobie..jak zwykłe dziwki..Dosłownie..To nie jest przyjemne..ani miłe..Według niektórych mogę być zwykłą suką czy jak tam mnie oni nazywają...ale nie wiedzą że za każdym razem jak tak do mnie powiedzą..to to tak cholernie boli jak by ktoś wbijał nóż w serce.;/// Ile razy leżąc w łóżku ryczę jak mała dziewczynka..i użalam się nad sobą jakie to jam pieprznięte życie..Ono było by dobre jak bym go nie z pierdoliła wchodząc na to gówno..mówię o czacie..! Taa...najpierw wchodzisz gadasz z ludźmi jest wszystko ładnie aż później wpadasz w sidła..Dajesz swoje gg..tel , zdjęcie..albo umawiasz się z nadzieją że to twój jedyny a on tylko weźmie co chcce i zostawi..Takie jest życie więc Laski uważać i nie robić tych błędów co ja..!

^^

Kuźwa pisze o świętach a życzeń to już zapomniałam złożyć lol ..xD Sorki
Wesołych Świąt 
Dużo prezentów 
Zajebistego Sylwestra 
I czego tam jeszcze..chcecie..^^

Święta

Omamo*.* Już jutro wigilia...Lubicie Święta.? Ja tak sobie..tak według mnie są strasznie sztuczne..tyle sztucznych uśmiechów..i trzeba udawać że się kogoś lubi a tak naprawdę nienawidzi z całego serca..wrr...
..ale jako tako..święta są Ok. Cud miód i malina..;* Uczyłam się kolęd na mojej roztrojonej gitarze..kto by pomyślał że na rozstrojonej gitarze da się grać <lol> A jednak się da..piosenka nie jest mega..ale jako tako jest..wczoraj ubrałam choinkę..<3 w sensie nie ja sama z rodzinką.<33 Tak szczerze jeszcze tyle wolnego a ja coś tak czuję że będę ten cały czas nudać..może zrobię coś głupiego że aż będę tego żałować do końca życia też jest myśl..xD No nie wiem..zobaczymy..Ołł..trzeba będzie dodać tu jakieś moje beznadziejne foto.;d Ale za nim do tego dojdzie.napomknę jedną małą rzecz..Jakoś nie chce mi się zbytnio pisać już z niktórymi osobami ale nie napisze tak po prostu SPIERDALAJ NIE LUBIE CIE.nie umiem tak..chodź jak mnie ktoś nieźle zezłości to mogę być podła..trochę..^^ Muszę ograniczyć słownictwo..;***
...

Fatalnie.^^

Stwierdziłam że zacznę dodawać swoje zdjęcia na bloga..^^ Nie jestem zbyt spcejalnej urody więc no coment..^^ A więc pod niektórymi postami będzie widniało moje foto..Ale proszę nie patrzeć na nie zbyt długo gdyż grozi kompletną ślepotą..xD No to takie krótkie ogłoszonko...:D

Cisza.

Siemka.^^ Jak tam u was.? U mnie nawet spoko..nareszcie zaczęło się pomału układać..nareszcie..
..Pomińmy ten fakt że pokłóciłam się z Agatą..Trudno bywa..nie chce mówić że to jej wina..bo po części też i moja..ale nie chciałam już dłużej tłumić tego w sobie i obsłuchiwać jak wszyscy mi wspłuja takiej koleżanki..-,- To nie było fajne..Sylwestra spędzam sama..przed komputerem..trudno.^^ Może się coś zmieni jeszcze zobaczymy...;/ A tak po za tym to jest spoko..Nie mogę uwierzyć w to że dokoła mnie są sami debile na szczęście są też osoby którym można zaufać i którzy mnie nie opuszczą...

...Ostatnio przez dwie noce ryczałam przez jakiegoś durnego chłopaka który mnie ałć..no zranił..no coment..Nie będę się na ten temat wypowiadać gnojek i tyle..nawet nie wie Ku*wa że go Kocham..hmm..a może kochałam.? I właśnie tu jest problem niby wszystko ładnie ale ja sama nie wiem przed tem coś do niego czułam a teraz mógłby dla mnie nie istnieć..Pff..takie zero w sercu..no ale cóż takie życie nic na to nie poradzimy..Mówi się trudno i płynie się dalej tak.? Bo jak nie to ja zostaje dalej w tym samym punkcie co byłam..A może wydaje mi się że zaczyna mi się układać..tak zwana Cisza przed burzą.? No pożyjemy zobaczymy..Miejmy nadzieje że będzie okej..

Ołł..

Zaniedbałam bloga..upss..nie miałam czasu pisać..i też moje chęci..no ale mniejsza..
...Jest po staremu tak samo chujowo..^^ Pokłóciłam się z najlepszą przyjaciółką..w sumie to może i dobrze nasza przyjaźń była do bani..-,- A sprawy miłosne to jest już kompletny chaos wszystko jest źle..ale to na serio wszystko...Ale na szczęście są też osoby które pomagają i wspierają..;**
Ale tak po za tym...wszystko mi się wali mam ochotę skakać z mostu..DNO..w szkole mi spokojnie leci..
Jutro jest Wigilia mmm..^^ Teraz będę się starać więcej pisać..i nie zaniedbywać bloga..^^

sobota, 29 września 2012

Ach..^^

..nareszcie odpisał..kurwa myślałam że już nigdy nie napisze..Wiem że nie powinnam z nim pisać i tak dalej ale sama nie wiem dla czego tak bardzo mi na nim zależy..no cóż takie jest życie..-,- Ale nie wiem czy jemu też na mnie zależy czy poprostu się mną bawi..raczej to drugie.-,- Jakie ja mam pojebane życie masakra...Najlepiej może będzie jak pójdę do tego Zakonu choć nie wiem czy z takim słownictwem nie przyjmą...xD Jeessuu..nie wiem co mam robić z jednej strony nie napisze mu odpierdol się od mnie..a z drugiej zaś nie napiszę weź Wyjdź za mnie lub coś w tym stylu..o.O Może faktycznie sensownym wyjściem będzie jak napisze mu że to nie ma sensu..albo cuś..nie wiem już nie mam siły..Przeciesz nie powiem mamie o nim bo by to była maskra totalna..-,- No ale trudno przeżyje dziś mu napisze że to nie ma sensu..tak zrobię to..i będzie dobrze Chyba..soki że zanudzam was jakimiś bez sensownymi głupotami ale muszę się wygadać komuś...aż mi lżej..uff..
Zanim ty zrozumiesz – ...ja zapomnę

wtorek, 25 września 2012

Smile.!

..jutro sprawdzian z polskiego a ja umiem tyle co nic..o.O Ale mam ściąge więc może jakieś 4 z tego będzie...oby bo jak nie to poprosze strzał w głowę..xD
..Dziś jakoś szybko mi zleciało w tej szkole..jessus pytała z biologi o masakra..ale na szczęście nie mnie...-,-
Bo bym nie wiem co było..xD Jutro jest dyskoteka idę do Warchołki że by mnie wymalowała..ale bo je się tego co jej zaś do głowy strzeli...umaluje mnie jak tak ze będę wyglądać jak..boje się myśleć..hahaha...
..ale oj tam żyje się raz..^^ Dum dum dum..ale mi się nudziło dziś jak wróciłam ze szkoły masakra jakaś weszłam na kompa i na gg...i znowu czatowanie z moimi ludkami..<33 No to ten..nie wiem co by jeszcze tu napisać..o mam..! Pojechała bym do galeri do Krakowa..na zakupy..bo nie mam w co się ubrać..Moja szafa świeci pustkami..więc muszę ją zapełnić..-,- Bo tak się żyć nie da. Coś krutka ta notka ale oj tam macie mniej do czytania..^^ To ja już kończę na dziś Bayos.;*

poniedziałek, 24 września 2012

Zabije..

...jak ja nie nawidze pewniej osoby masakra..nie wiem co wszyscy w niej widzą..latają koło niej ćmy koło latarni..a ona jest tylko wredną pizdą..przepraszam za wyrażenie..ale inaczej nie umiem...weźmy takich chłopaków nic inno *** jest najlepszą dziewczyną w klasie..bo co kurwa nie umie się śmiać wygłupiać tylko zgrywa pustą lale...wrr...mogła bym ją dosłownie ukatrupić..Jak widzę ją w szkole na korytarzu to aż mi nie dobrze..Jak można być takim wrednym...oczywiście..mnie i inne moje koleżanki uważają za jakiś odmieńców..bo umiemy się wygłupiać śmiać..Dla tego jesteśmy tak głupie ? Owszem nie raz faktycznie Ja podkreślam ja przesadzam..no ale cóż taka jestem...Albo do tego nie jestem gruba..owszem może nie specjalnej urody ale nie można powiedzieć że jestem tak brzydka że trzeba mnie unikać.! Połowa ludzi mnie nie zna a ocenia a bo ona lubi konie..to jest dżiwna..ma cie kurwa problemy..! Aaa..musiałam się wyżyć..inaczej się nie da...Nie nawidze jak mówią że jestem Końską Pizdą i tak dalej..-,- Pomimo tego próbuje być miła i nie dać po sobie poznać..że mnie krzywdzą...Ale od teraz nie będę już taka miła...dla nich postanowiłam być mega wredna oczywiście są wyjątki..^^ Ten post jest do dupy wiem..większość z was zada sobie pytanie Po co ona to pisze.? Po co że by uświadomić pewnym osobą..że mają się zmienić..i tyle..Bayos..Amen.

Sialala..;d

..co u mnie.? a jak na razie leci..choć dużo się działo..np.weźmy moja pierwszą miłość..Omamo.*-*
No ale cóż nie wypaliło..Jakoś przeżyłam...Ale tak po za tym to hmm..wszystko okej..
..ostatnio byłam z Olą na boisku i był mecz..haha..jakie ciacha masakra..Ruchała bym jak dzika kuna w malinach..^^ Wszystko doprowadziło do tego że piszę z jednym..takim Mrrr..;d Ale jak na razie dobrze się nie zapowiada..-,- Nie jest chętny do rozmowy..choć poczekamy i może coś z tego będzie.ale to może.xD
Znowu miałam zawał gdy dowidziałam się że moja Kuzyneczka chodzi z takim jednym którego nie nawidzę nie cierpie i nie wiem co jeszcze..ale no nie moge jej tego zabronić fack..gorzej być nie może..;d
Zacząłam od pewnego momentu strasznie dużo przeklinać..-,- Ale raczej na blogu nie będę tego robić często...oby..-,- Tak jak pisałam wcześniej liczę na więcej obserwatorów..bo ostatnio coś..nie wyszło..a więc może nie piszę zby ciekawych notek..i wgl..ale wytrzymacie co nie.? Przeżuciłam się na rocka..jessus kocham to,...
http://www.youtube.com/watch?v=dTaD9cd8hvw&feature=autoplay&list=WL15E23F622B66DCCD&playnext=5
..No to na tym kończę dzisiejszą notkę..Bayos..;d

Powrót!

Postanowiłam wrócić na bloga..tym razem licze na większą ilość obserwatorów.! Pozdrawiam..bayos..;d

sobota, 28 stycznia 2012

:)

Ojj..coś znowu nie pisałam za często..
Ale teraz za bardzo nie mam czasu..
No bo szkoło..i sprawdziany..
ale jakoś daje rade..
Dziś byłam u Marty
było super po wygłupiałyśmy
się i tak po za tym to nic ..ale
u niej jest fajnie..
PS; Fajnie u Ciebie..;)
A no i jeszcze dziś byłam w Chrzanowie
kupiłam sobie zajefajną torebkę..boska jest..;)
Będę ją chyba mieć do szkoły.;)
Ale to chyba jeszcze nie wiem..ale raczej tak
,..;)
&quot;Nie sztuką jest kochać konie – sztuką jest sprawić by konie pokochały Ciebie&quot;

niedziela, 22 stycznia 2012

Z Martą.

W Sobotę była u mnie Marta
Grałyśmy na Xbocie w tenisa..i takie
różne..później się nagrywałyśmy...jejku
To było straszne...a oprócz tego
to gadałyśmy o tym i o tamtym...
A tak po za tym..to też grałyśmy na
komputerze..ale to przez chwile..
A potem Marta chciała mi dom rozwalić...aaaaa.!!
Ale nie zrobiła tego...na szczęście hahah..;*
Wow...a później to już nic ciekawego...
Byłam u babci...bo wkońcu w czoraj był dzień babci..:)
I tak dzień mi przeleciał..:)
Przychodzi moment kiedy miłość do koni – przestaje być tylko pasją, a staje się sensem ŻYCIA.

sobota, 21 stycznia 2012

Ajj..

Niby już weekend a mi się nudzi..
hmm..nie mam co robić dzis przychodzi Marta
A więc moje nudy się skończą...
Musiałam dziś sprzątać bo moja mama
poszła do pracy ale dałam rade posprzątałam
wszystko..bardzo dokładnie..chyba..;P
Później słuchałam super piosenki..
Przynajmniej mi się podobała nie wiem
jak tam z wami..;P
Ale tak po za tym to na razie nic się nie dzieje..;)

Black Horse

piątek, 20 stycznia 2012

Jeee,,!

Nareszcie weekend nie trzeba chodzić do szkoły..
Jutro przychodzi do mnie Marta...będziemy robić balange..:P
Ale tak po za tym to chyba nic ciekawego...same nudy..
Miałam dziś jechać na konie ale sie rozpadało i jest źimno..-_-
Trudno pojadę na następny piątek..jak się udaa..;P
Odawał dziś spr. z Histori dostałam 3..to chyba dobrze nie..?
hmm..dziś tak samo totalna pustak w głowie...ale najwyżej jeszcze
coś dopisze...;p
Jeździectwo. – Jeden z najtrudniejszych sportów, ale i tak dla większości z Was zawsze będzie nudne.

czwartek, 19 stycznia 2012

-_-

Ale nudy..nie wiem co tu napisać...
Może niech ta szkoła się skończy..nie
chce mi się już do niej chodzić za dużo stresu
nerwów..i niechcianych pokemonów..hahaha..:P
Ale jakoś daje rade...
hmmm..mam w głowie totalną pustke nic
mi się nie chce...hahaha
Dobra kończę..coś czuje że notak do bani..;?

Śnieg

Wow.! Dziś jak wracałam ze szkoły z koleżankami
to nieźle obrywałyśmy od chłopaków..najwięcej razy
ja oberwałam..ale jakoś przeżyłam...
Dało się przeżyć..A tak wogule to nawet spoko...
Chociaż troszkę mi sie nudzi może nie troszkę ale bardzo..;P
Miałam jutor jechać na konie planuje..ale nie wiem czy się
uda bo moja mama idzie do pracy...i nie mam mnie kto zawieść ale
coś się jeszcze wymyśli...hahah
Dostałam dziś w szkole bardzo dużą gupawkę...jejku nigdy więcej...

sobota, 14 stycznia 2012

Sobota

Nareszcie..jest weekend i można leniuchować hahah..;P
Na polu jest dużo śniegu..a więc bez zastanowienia poszłam
na pole..Była super zabawa...
O godz.15.00 pszyszła do mnie Agata...dostałyśmy gupawki grałyśmy
na Xboxie..i kręciłyśmy zwariowane filmiki ranny..:P
Później przyjechali goście...
A ja poszłam na kompa..gdzie grałamw Howrse..jeeee..;P
Nakarmiłam wszystkie moje kochane koniki.....:)
Ale później nie miałam co robic i mi się nudziło..ale
jakoś dałam rade..
Da się pżeżyć..;P

piątek, 13 stycznia 2012

Lato.!

Tęsknie za Latem.. teraz przez zimę
rzatko jeżdzę na konie..bo jest źimno ale
staram się jak najczęściej...a przez lato
jeździła pare razy w togodniu i było wogulę ciepło
A nie tak jak teraz lodówka..
Ale jest jeden plus zaczoł padać śnieg zobaczymy przez jak
długo..obby barzdo..;P
Chce iść na sanki abo na kulig....
W szkole strasznie denerwóje mnie jedna osoba ale
nie wymieniajmy nazwisk..Strasznie jej nie lubię..staram się
jakoś..jakoś czyli wogulę..hahah żartuje..ale żeby nie było
ta osoba też mnie za bardzo nie lubi można powiedzieć że
w szkole się gryziemy o wszytsko.hahah...Jesteśmy takie idiotki..hahahah..:P
 

Jejku..!

Jeju..zaniedbałam bloga..ale jakoś postaram się
nadrobić to nie pisanie jakoś nie miałam czasu...
Ten czas pędzi jak szalony..i sprawia że
wszystko co naljepsze się kończy...
W sobote byłam w terenie na koniach było bosko..
Pędziliśmy jak szaleni...
Ale po za tym później nie było za wesoło mój wójek...;(
Byłam na. jego pogrzebia masakra ryczałam jak szalona..:(
Najbardziej było mi szkoda Wiktori rany..ale nie wracajmy do tego
trzeba zapomnieć.. ale tak po za tym to nic się nie dzieje.narazie...haha.xD

niedziela, 1 stycznia 2012

Co u mnie.?

Wczoraj rodzice poszli na sylwester..
a ja zostałam w domu..bo nikt nic nie robił..
miałam jechać na konie..ale nie miał mnie kto zawieść
Ale nic pojade w sobote w teren..;P
Nareszcie już mi się tak chce jechać na te konie
Będę szaleć.;P
Wczoraj zostałam z babcią i dzatkiem no i jeszcze 
moim bratem ale było super..;P
Później weszłam na chwilkę na Howrse..i kupiłam
wymażonego konia..;) Jeeee...czekałam na niego wieki..
No dobra kończę..:P 
Love Horse,,,