wtorek, 13 grudnia 2011

Wtorek.!

Dziśja była znienawidzona prze ze mnie
fizyka..katastrofa...ale jakoś przeżyłam..chociaż
tak w sumie zaczynam ją lubić..zaczyna się robić
fajna..jutro mamy spr właśnie z Fizyki..;(
Uczyłam się ale nie wiem czy umiem perfekt....
Ale chyba raczej tak..
Tak po za tym..nic ciekawego..musiałam iść sama
na nogach ze szkoły..hahah...świeże powietrze
dobrze mi zrobiło :]
Jak wróciłam do domu to pomagałam mamie
wrobieniu czegoś tam dla brata..;P
A później uczyłam się z Fizyki
oglądałam Sędzie Anne Marie Wesołowska a nie
sorki to był Sąd Rodziny...mała zmyłka.;P
No i garałam w sismsy jeszcze cgfila a urodzi mi się
źrebaczek..;P
I tanczyłam jeszcze znaczy grałam w Xboxa..:P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz