czwartek, 1 grudnia 2011

xd

Wczoraj poszłam na dyskotekę bawiłam
się świetnie..i jeszcze dziś mnie nogi
bolą masakra..ale było warto...
Dziś w szkole mieliśmy 8 lekcji..
totalne męki ale przynajmniej nie mieliśmy
tej 8 lekcji bo nas zwolnił do domu bo mieli
jakieś spotkanie...jak przyszłam dod omu to pojechaliśmy
do doktora na bilans...i późnij mnie szczepili 2 razy...!!!!
Ale żyję...Renka mnie tylko troszkę na początku bolała
ale tak to spoko...Jutro jest już piątek..jee...i weekend..;)

1 komentarz: