środa, 28 grudnia 2011

:>

Sorki że nie pisałam ale nie miałam czasu..;)
Tyle zamięszania prze te Święta..masakra.
Dziś było dormalnie grałam w simsy w howrse
i robiłam nową prezentacje..znowu nie wiem
co mnie naszło...
I przeraźiłam się jak weszłam na bloga bo 
zobaczyłam co Agata tu wyprawiała.!!!
Zamorduje cię...!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale tak po za tym to nic ciekawego się nie dzieje...
Dobra kończę..;P

niedziela, 25 grudnia 2011

ach,Święta.

Wczaoraj było lekki zamięszanie z powodu
zbliżającej się wigilii, która zbliżała się do
nas jak burza...W tym roku wigilia była u nas,
bo rok temu była u babci a teraz taka za miana..;)
Nie mieliśmy z byt dużo gości tylko przyszedł taki wujek..;)
Ale tak po za tym to my i jeszcze babcia z dziatkiem.;)
Zjedliśmy szybko, a potem to już tylko opłatek i prezenty
dostałam kase, i już wcześniej xboxa..;*
Później przyszła ciocia ..a ja grałam w howrse..
I robiłam prezentację właśnie na howrse..
I tak dzien mi zleciał..;)

piątek, 23 grudnia 2011

Piątek.

Ach..dziś było troszkę zamięszania...bo w
końcu jutro są święta...
Dziś miałam dziwny napad sprzątania 
wysprzątałam cały dom..dziwne..!!
Później jak zwykle grałam w simsy w Howrse,
I byłam u kuzynki...tak na chwilkę..!
A więc jak na razie nic ciekawego u mnie
się nie działo..;P
Juro już są święta..jeee....:)
 

czwartek, 22 grudnia 2011

I już koniec.!

Nareszcie wolne dziś byliśmy w szkole
tylko po to by połamać się opłatkiem...
A później była akademia (jasełka) i
do domu..Jeszcze na jasełkach
wpadłam na pomysł żebyśmy chodziły po kolendzie.
Martyna i Ja już jesteśmy pewne na 100% że idziemy
jeszcze Karolina  Agata Ola i Jeszcze jedna Ola..;)
I już możemy iść..mam nadziej że wszystkie pójdą.
ale nie wiem do końca się okaże....;)
Później Martyna z Nikolą przyszła..i chiała żebym
wyszła na pole...pobic się śnieżkami..;P
Jeeee...a i jeszcze poszłysmy po Ole C.;)
I jak zwykle gadałyśmy o tym i o tamtym...
Później..poszłam do domu bo mi się zimno zrobiło..
I dokańczałam moją choinkę..( jej zdjęcia dodam niebawem)
Wyszła mi nawet ładnie..;)
Dobra kończę tego posta.;)




środa, 21 grudnia 2011

Środa.!!

Jutro już wolne tylko idziemy do szkoły..
Na opłatka bo wigilii nie mamy..
W sumie to lepiej bo pójdziemy wcześniej
do domu..jjeee.. A później już święta..
Jutro mamy spr z angielskiego.(a zapomniałam wspomnieć
że jutro mamy tylko 3 lekcje) Niee..ta baba jest jakaś głupia
Nie za bardzo ją lubię chociaż nic takiego nie robi...
Ale cóż...
Dziś spadł śnieg.jee troszkę go jest..ale to zawsze coś
ciesze się jak dziecko na ten śnieg..dosłownie super.r..
Oby został do soboty.,..ale to się okaże..;p
Kończę..Papa

wtorek, 20 grudnia 2011

Ach.!

Wtorek, tak na wstępie mówie żee..
dostałam  3 z fizyki.aaaaa jak ja się
cisze chociaż tak w sumie nie rozumiem
fizyki ale się ciesze z tego 3 dosłownie
skakałam dziś z radości...:)
A tak po za tym nic w ciekawego..
Jak przyszłam ze szkoły to grałam
w Xboxa w tenisa i w harego chociaz nic
nie rozumiem co mówią bo mówią bo
Angielsku..A ja się zabardzo na tym języku nie
znam.haha..:P
 Chce śnieg niuby już sypał ale nic po nim nie zostało :(
I na tym kończe posta..;P
nowy na bloga.jpg

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Święta..!

Już coraz bliżej święta..jak szłam ze szkoły..to
wstąpiłam do Gabi (sklep), musiałam zobaczyc na serwetki,
do szkoły..na ciasto czy coś..;P
I jeszcze oglądałam coś dla moich rodziców
na święta..dla mamay mam takie sweet kociaki...lub
perfumy..a dla taty perfumy..już mam nadzieje że
do jutra mi nikt tego nie ukradnie..!!!!!
Bo inaczej ześle na nich klątwe faraona..aaa..a więc
trzymać się od tego z daleka tylko ci co mieszkają
w miejscowości w której mieszkam.haha..
a zresztą co ja pisze gupawka..;P

Poniedziałek

Tak wogule to nie lubie poniedziałku..
początek tygodnia i nic mi się nie chce..!
Dziś w szkole dostałam gupawki.hahah
I teraz jak pisze tego posta to mi się udziela.haha
Ale Sosna.!
Do rzeczy..chyba dostałam 3 ze spr z fizyki bo chyba jest
na internecie ale to chyba mam nadzieje że tak będzie ale
nie wiem..boje się. aaaaaaaaaa co będzie jak
dostane 2 albo nie chce o tym myśleć..
Był też spr z Polskiego..nawet łatwy ale nie wiem.
Jak mi poszło się okaże...
Dobra konie juz nie pisze..tego posta.

niedziela, 18 grudnia 2011

War Horses (czas wojny)

War Horses (czas wojny)

Musze na to jechać !!!
Tylko niestety jeszcze nie po polsku a już w kinie
widziałam ogłoszenie..ale nie wiem kiedy będzie na razie nie reklamują
A ja muszę na to jechać muszę i już.!
Uwaga! Jeszcze nie Zwiastun nie po Polsku..
Musze na to jechać..!




Weekend.!

Dopiero zaczął się weekend a już jest Niedziela i
Jutro szkoła..nie ale tylko 3 dni bo później wolne..
I święta...Wczoraj była u mnie Agata i Martyna
i Agata przyniosła mi super super obrazek z nie zgadniecie
z końmi..Jest śliczny
PS Dzięki Agata..;*
Grałyśmy w Xboxa w tańce w tenisa..i robiło nam
zajefajne foty...super...!
Później jeszcze miałam gości...przyjechała Klaudia
Gadałyśmy o tym i o tamtym..;)
Jeszcze później przyszła ciocia z wujkiem..
i tak wszystko zleciało...;)

wtorek, 13 grudnia 2011

Trochę o koniach. cz.2

Od stępu aż po cwał..;}
1.Stęp
Stęp – czterotaktowy, najwolniejszy chód konia (osła i muła). Kolejność stawiania nóg: np. lewa tylna, lewa przednia, prawa tylna, prawa przednia, czy lewa przednia, prawa tylna, prawa przednia, lewa tylna.
2.Kłus
Chód dwutaktowy, koń stawia dwie nogi po przekątnej (prawa przednia i lewa tylna, lewa przednia i prawa tylna). Rodzaje kłusu: zebrany, pośredni, roboczy, wyciągnięty. Z punktu widzenia jeźdźca w rekreacji - kłus anglezowany, wysiadywany (ćwiczebny) lub w półsiadzie.
W jeździe rekreacyjnej oraz sportowej jeździec anglezując, powinien podnosić się z siodła w momencie, gdy koń stawia przednią, zewnętrzną nogę. W konkursach ujeżdżeniowych na czworoboku stosuje się tylko kłus ćwiczebny.
                                                                               
      3.Galop
    Galop jest chodem trzytaktowym konia, jeden "skok" nazywa się z francuskiego foule ale ten zwrot nie jest używany powszechnie. Po każdej foule konia następuje faza zawieszenia. W zależności od tego, która para kończyn wysuwa się bardziej do przodu, rozróżniamy galop z prawej lub lewej nogi. Zwykle koń galopuje na nogę odpowiadającą kierunkowi ruchu (wewnętrzna para nóg wysuwasię do przodu).
     4.Cwał
Cwał - najszybsza odmiana chodu końskiego; występują 4 uderzenia kopyt w takcie - każda noga konia jest stawiana w kolejności - lewa tylna, prawa tylna, lewa przednia, prawa przednia.Cwał jest chodem wykorzystywanym podczas wyścigów konnych. Koń rekordzista osiągnął w cwale ok. 69km/h.

Trochę o koniach. cz.1

Jakiej Maści są konie..?
Sami zobaczcie...
mas..ci11

Ja chce kuligi.!

Oprócz śniegu chce żeby byłu kuligi...
Lubie oglądać śliczne konie...zaprzęgnięte
w sanie w pięknym glopie to raj dla moich oczu..!


Plik:Bieg sw huberta.jpg

Wtorek.!

Dziśja była znienawidzona prze ze mnie
fizyka..katastrofa...ale jakoś przeżyłam..chociaż
tak w sumie zaczynam ją lubić..zaczyna się robić
fajna..jutro mamy spr właśnie z Fizyki..;(
Uczyłam się ale nie wiem czy umiem perfekt....
Ale chyba raczej tak..
Tak po za tym..nic ciekawego..musiałam iść sama
na nogach ze szkoły..hahah...świeże powietrze
dobrze mi zrobiło :]
Jak wróciłam do domu to pomagałam mamie
wrobieniu czegoś tam dla brata..;P
A później uczyłam się z Fizyki
oglądałam Sędzie Anne Marie Wesołowska a nie
sorki to był Sąd Rodziny...mała zmyłka.;P
No i garałam w sismsy jeszcze cgfila a urodzi mi się
źrebaczek..;P
I tanczyłam jeszcze znaczy grałam w Xboxa..:P


poniedziałek, 12 grudnia 2011

Dubi dubi duba..!

Zapewne słyszeliście o bajce Phineasz i Ferb..?
Dosłownie ta bajka żądzi najlepszy z tego
w szystkeigo jest Dundersztyc...Parę tekstów..
O to jest spółka zło dundersztyca (standard.)
Dundersztyc wchodzi do sklepu
Dundersztyc piecze babaeczki
Dundersztyc trzyma wiaderko..;P
hahaha..to mnie rozwala dosłwonie..hahah

Coś na słodko..!



Straszne Zdjęcie..! buuuu..;P






Pocahontas

Poniedziałek

I tak skonczył mi się weekend..Nie lubię
poniedziałku trzeba od nowu chodzić do szkoły..
i sie uczyć ale dziś nawet nie było tak źle
dostałam 5 i 4x2 haha...
Ta jedna Czwóra była  z sprawdzianu z biologi...
Matko cieszyłam się jak głupia..haha..;P
Ale tak po za tym to nic ciekawego...tylko nudy..
W szkole dostałam gupawki co mi się często
zdarza zaczłam się śmiać z byle powodu..
Najlepsze były 2 ostatnie lekcje WFF graliśmy w
hokeja..A na drugiej lekcji była ręczna i kosz..
było super...!!!!
Coś ten post nie jest długi ale nie mam na niego pomysłu tylko
relacja z dzisiaj..;P


sobota, 10 grudnia 2011

Maja.:(

W wakacje potrąciło mi mojego
ukochanego kociaka....nie pisałam o tym notki
bo jakoś nie miałam czasu..ale teraz ten kto chce oczywiście
niech wklei Świeczkę na swojego bloga..Dla Maji...!

Śnieg!

Ja chcę Śnieg..już poprostu
nie moge wytrzymać a tu ciągle jak
nie deszcz to słońce ale nie śnieg
Dlaczego teraz nie może spaść tylko
cały czas jest niefajnie...!
Poszła bym na sanki...albo na narrty do
Bukowiny..ale niestety nie bo
nie ma śniegu..grrr..ja chce śnieg...

!

Od około Miesiąca mam w domu 2 koszatnice
Są to śliczne zwierzaki a właściwie gryzonie...
Są takie SWET...!
Ale mniejsza o to są stasznie jak by to ująć 
Mądre nauczyły się zrzucać pojemniki z jedzeniem i uciakać
Ze złości gryzą pręty w klatce...Ale i tak są
słodkie..!!!!!

kosia w ręce

Wow.!

Wczoraj byli u mnie koledzy i robiliśmy
teleturniej na biologie o bakteriach i wirusach..
Dość szybko nam poszło...Jak już poszli..
To poszłam do salonu gdzie zastałam..
Dubi dubi duba Xbox 360 aaaaaaa......!!!!!!!!!!
I nowy telewizor..taki zaje***bisty..:)
Dosłownie mi dech odebrało...
Jak zaczęliśmy to instalować do okazało się
że to wcale nie jest takie łatwe jak się
zdaje...A ja nie przeszkadzałam tacie w instalowaniu Xboxa
Tylko poszłam na komputer grać w simsy..ale niestety nie zdążyłam
włączyć komputera  bo przyszła Martyna i Talowski i poszliśmy do
Kościoła na spotkanie do bierzmowania....po mszy wróciłam
do domu..gdzie zaczęło się Hakuna Matata szaleństwo..
Bo do Xboxa mieliśmy 1 grę gratis a drugą mama
kupiła..najpierw graliśmy w Kinect Adventures !
A później w moje tańce dosłownie super..!!

Wszystkie informacje zawarte w tym poście nie są prawdziwe...!?
AAaaaaa..co ja plotę.? To czysta prawda..haha

środa, 7 grudnia 2011

xd

Hah..wczoraj były mikołajki i choc już
dostałam prezent to jeszcze dziatek dał trochę kasy..
Ale tak po za tym nic wszystko to samo...nie chce
chodzić do szkoły...jeszcze jutro czwartek..tyle lekcji
 że ja nie mogę ..aż 8..ale mam na dziej że 
to zleci..;(
Dziś wracając ze szkoły..dostałyśmy gupawki znaczy ja
i koleżanki cały czas się śmiałyśmy...hahaha...
PS do Agaty...szkoda że cię nie ma.;*
I tak po zatym nie mam pomysłu na notkę..;P)
Ale no cóż trudno nie będzie długa..;P

niedziela, 4 grudnia 2011

Co u mnie..?

Juto jadę na wycieczkę do Krakowa...do jakiejś kopalin
czy coś takiego..haha..;P
Mam nadziej ze będzie fajnie...Wczoraj były urodziny mojej mamy...
I byli u nas goście....A mi się nudziło i nie miałam co
robić..niestety..;P....Moje plany na ten tydzień są nie wielkie
We wtorek maja pszyjść do mnie koledzy robić grę planszową..
Jeszcze wogule nie mam na nią pomysłu pusta głowa..
Ale wróćmy do Niedzieli..grałam w simsy3 oglądałam DIscoRobaczki to jest super...
 ten film jest dość...stary....ale fajny..:P
Jeszce przed tem oglądałam Pamiętniki z Wakacji..jakoś mnie
naszło i nawet mi się podobało....!
Ale bez rewelacji..!!!
A co najważniejesze odkryłam kanał 1** lecą jest tylko o koniach...ale
nie po Polsku..ale kij im w oko ważne są tylko konie..!!!!!!

konie-czesc-3

!!!!

Hej..napewno słyszeliście o stronie Viva co ratuje zwierzęta...'
Ostatnio znalazłam przerażające filmik z końmi...które jak
wieci bardzo bardzo kocham...Nie pozwólmy aby Rzeź koni trwała dalej
Ale nie chodzi tylko o konie.....Psy Koty...Pomóżmy im bo
zwierzęta także czują....!  

http://www.youtube.com/watch?v=MZ4v0yML5YU

Wejdz na tą stronę i dowiedz się jak pomóc...I wklej to na bloga, gdzie kolwiek aby inni też pomogli...!!!!!

http://ratujkonie.pl/category/filmy/

sobota, 3 grudnia 2011

:)

Byłam wczoraj po prezent dla Dominika na mikołajki
A ja kupiłam sobie The Sims 3 Zwierzaki..na mikołaja..
Po przyjeździe do domu z zakópów szybko zainstalowałam gre ale
nie zdążyłam zagrać bo musiałam iść na pierwszy piątek do
kościoła...ale po pszyjściu z kościoła zaczęło się szaleństwo..
Niby  mikołaj...jest w środę ale rodzice postanowili prezent
dać troszkę wcześniej...dostałam...super super kapę nałóżko
z konie,,,hah..jest taka boska...;)
I co by tu jeszcze w simsach zrobiłam juz jedną rodzinkę
oczywiście z końmi..;p
o jak na razie to koniec posta..;)

Koc 160x210 - koń czarny


To ten koc tylko że jest inne tło..;)

Ding Dong...;P

czwartek, 1 grudnia 2011

xd

Wczoraj poszłam na dyskotekę bawiłam
się świetnie..i jeszcze dziś mnie nogi
bolą masakra..ale było warto...
Dziś w szkole mieliśmy 8 lekcji..
totalne męki ale przynajmniej nie mieliśmy
tej 8 lekcji bo nas zwolnił do domu bo mieli
jakieś spotkanie...jak przyszłam dod omu to pojechaliśmy
do doktora na bilans...i późnij mnie szczepili 2 razy...!!!!
Ale żyję...Renka mnie tylko troszkę na początku bolała
ale tak to spoko...Jutro jest już piątek..jee...i weekend..;)

poniedziałek, 28 listopada 2011

:)

Nie mam pojęcia kto wymyślił
szkołę ale napewno ten ktoś został znienawidzony..;P
Nie mam żadnego pomysłu na nowego posta...
zupełna pustka..dla tego pisze..co nie co o tym i o
tamtym..napewno zauważyliście nowy nagłówek
bo tamten był troszkę za duży..dobra nie oszukujmy
się był bardzo duży..haha....ale już jest nowy..
i wydaje mi się że jest lepszy..;)
  Ja chce jechać na konnie ale nie mam kiedy
albo psuje mi to pogoda...zapowiadają deszcz ze
śniegiem to jest katastrofa....Chociaż w sumie sam śnieg
mógłby już spać było by fajnie..bardzo fajnie...
Jutro mamy fizykę..nie za bardzo lubię ten przedmiot ale cóż..
Ale na szczęście....jest już tak nie długo do świąt...odpoczniemy wszyscy od tej
przekletej szkoły..;)
I nie tylko od niej....
Dalej nie wiem...co pisać...nie mam weny...(-_-)
Ale cóż tak to czasem bywa....w sumie ten post...jest
dziwna ale jak już wspomniałam to z nudów..;)




-_--

No i zaczął się poniedziałek..nieee..
Znów trzeba chodzić do szkoły..
uczyć się i myśleć..ale jakoś trzeba 
żyć...Nic na to nie poradzimy..
Miałam dziś nawet spoko
lekcje..dostałam 2 i 5 z chemi..je
ale z tej 2 nie jestem zadowolona..;(
Ale postaram się ją poprawić...na 5..;)
Ahh...jak ja chce znowu wakacje....ale niestety
jak na razie to marzenie niszczy mi szkoła....
Za 2 tygodnie...mam zrobić gre planszową..
A co  najgorsza pani powiedziała że ma 
być chłopak dziewczyna.. i jestem z dwoma chłopakami
nieee.chcą oni przyjść do mnie i u mnie to robić...aaaa...!

Ale przeżyje w końcu to nic takiego..No nie...?
Dobra koniec tej notki..papa



 

niedziela, 27 listopada 2011

Nudy.!

Dziś jak już wspomniałam są imeininy mojego
dziadka i są goście..a ja nie mam co robić
i się nudzę masakra..-_-
Hah...nawet mama z tego powodu wypożyczyła mi
film..który okazał się Hororem...wrrr...straszny..
Chociaż może tak nie bardzo bo nic się
przeważnie nie działo..ale i tak mroził krew w  ź\zyłąch..:P
A no i jeszcze bawiłam się dziś z moimi koszatnicami
ależ one są słodkie..dormalnie cud miód i orzeszki..:P


Jutro nie stety pora do szkoły...ale najlepsze jest
to że może mnie nie być na pierwszej lekcji bo jade na badania jeee....
A mamy pierwszy angileski z taką jedną wstrętną babą ,...chociaż w
sumie dla nas jest miłą...;P Achh..zapomniałam wspomnieć że jesteśmy
podzieleni na grupy..i dla nas jest całkiem całkiem ale dla tamtej..dormalnie piekło...!!!
Dobra koniec o niej...;P

My love song

Hah.!

Dziś mój dziadek ma imieniny i przyjerzdzają goście..Jeszcze
nie mam dla niego prezentu ale popołudniu mam jechać
z mamą na zakupy i odrazu poszukam czegoś na prezent 
na mikołajki wylosowałam takiego Dominika z mojej klasy
Jak na razie nie mam pomysłu co mu kupie ale myślałam
nad składanym samolotem i czymś tam jeszcze ale 
nie wiem może coś jeszcze wymyśle naraźie 
jestem bez pomysłu...totalna pustka..!!
A i jeszcze co do wczoraj net mi się zepsuł i
naszczenście miałam explozer czy coś i ściągnełam
Google Chrome...ufff....To mnie uratowało...:P
Planujemy z Agatą jechać na konie..znaczy się tak 
do końca to chyba ona nie wiem o tym planie..:P
Może pojedziemy w piątek i dodam jakieś foty 
z jazdy..:P
Kończę już papa..;)

sobota, 26 listopada 2011

Love Horse.!

Jak już wspomniałam bardzo lubię konie...Moim wielkim marzeniem
jest mieć jednego..to marzenie może się spełnić bo już prawie
chyba przekonałam tate....
Hmmm....to chyba mnie martwi..;(
Ale jak na razie jeżdżę konno w bardzo fajnej stajni w Płazie...
MOim ulubionym koniem jest Ramona chociaż to i tak
bez znaczenia bo kocham wszystkie konie..!
W szkole nie raz przezywają mnie Kamila..koniki konik (Nazwisko, którego nie podam..)xd
Zaraziiłam już tą moją pasją moją BFF..i jeździmy razme na konie...haha..;)
Dobra to koniec tego posta na koniec dodam...Że Lovciam konie..:)